Webové stránky používají cookies. Pokud budete nadále využívat naše služby, předpokládáme, že souhlasíte s jejich používáním.

Zboží bylo přidáno do porovnání. Přidejte, prosím, ještě jedno zboží.
A
Kód:
EAP52070
EAN (čárový kód):
5030931125263
Počet ks v balení:
30
Hmotnost:
0.07 kg
Objem:
0.34 l
Značka:
Electronic Arts

Zboží nelze zakoupit.





Parametr Popis
Žánr Sportovní
Lokalizace Angličtina
PEGI 16
Platforma Playstation 5
Typ distribuce krabicová
Verze Game Medium

Vydavatel: Electronic Arts Inc.

Vývojové studio: EA Vancouver

Počet on-line hráčů: 1–2

Počet off-line hráčů: 1–2

Popis produktu

Hra EA SPORTS™ UFC® 5 se maximálně přibližuje realitě. Díky pokročilým renderovacím možnostem enginu Frostbite™ se můžete těšit na bezkonkurenční podobu svých oblíbených bojovníků a bojovnic, kterou doplňuje vylepšená věrnost prostředí, takže jejich vstup do Octagonu bude stát za to. Zcela nový autentický systém úderů přinese realistickou intenzitu a strategii boje, protože inkasované rány a údery mohou ovlivnit pohyblivost, schopnost bránit se či výdrž. Pokud schytáte příliš mnoho ran, lékař může ukončit zápas. Pro milovníky boje na zemi máme nové submise založené na přechodech, díky nimž je zápasení plynulejší a realističtější než kdykoli předtím. A pokud rádi obdivujete své výkony, nové filmové opakovačky knokautů zachytí vaši finální akci v celé její kráse. UFC 5 dostává každý měsíc nový obsah pro akce Fight Week, prvky a výzvy na základě skutečného dění v UFC. A alter ega nabízí každý měsíc nové verze vašich oblíbených bojovníků a bojovnic. Přineste si domů další evoluci bojových her v podobě UFC 5.

Standard Edition

Předobjednejte si* EA SPORTS™ UFC® 5 Standard Edition a získejte:

  • 2 alter ega (Alexander Volkanovski, Valentina Shevchenko)
  • Sada 30th Anniversary (čtyři doplňkové předměty)
  • Bonusy k XP do on-line režimu Kariéra (5×)
  • Muhammad Ali  

SYSTÉM REÁLNÝCH ÚDERŮ

O čem je boj v MMA? O tom, co je v sázce, technice, dramatičnosti a ryzí realitě každého okamžiku. UFC 5 přesně to zachycuje v autentičtějších detailech jako ještě nikdy. Dosahuje toho díky grafickým vylepšením nové generace, která dodávají herním animacím na realističnosti, systému poranění kombinujícího brutalitu a strategičnost boje a aktualizacím herního systému, jejichž zásluhou je akce ještě plynulejší a věrnější.

Autentické poškození

Tržné rány, modřiny a otoky se tvoří na přesných místech na základě vzniklých zranění, které ve hře způsobíte soupeři, nebo sami inkasujete. Bojovník může utržit více než 64 000 různých poranění obličeje. Veškerá poranění jsou vykreslena dosud nejdetailnějším způsobem, přičemž skutečně věrně ovlivňují schopnosti postavy. Pokud soupeři způsobíte například tržnou ránu na obočí, stékající krev ovlivní jeho zrak, takže mu budete moct intenzivněji útočit na příslušnou stranu, jelikož neuvidí přicházející rány. Úderem na nos zase ztížíte oponentovi dýchání a zpomalíte regeneraci jeho výdrže.
V případě, že inkasujete příliš mnoho kopů do lýtka, začne vaše postava pokulhávat a sníží se její pohyblivost. Autentické poškození přidává do boje úplně novou úroveň strategických možností.

Lékařská prohlídka a přerušení boje

Autentické poškození přináší autentické důsledky. Pokud hráč utrpí výrazné zranění, jako je například zlomený nos nebo oteklé oko, může zakročit rozhodčí, pozastavit boj a nechat lékaře v ringu provést vyšetření. Pokud není hráč schopen změnit taktiku a chránit si poraněnou část těla před dalšími údery, může lékař, podobně jako ve skutečném Octagonu, zápas ukončit. Hráči tak mají více strategických příležitostí jak
v zápasech uspět, nebo je přestát.

NOVÉ REAKCE NA ÚDERY A ZÁSAHY

Pokrok v této oblasti je výrazný. UFC 5 přináší úplně nové animace drtivých úderů lokty, útoků
z otoček a mnoha dalších úderů či kopů pěstmi, nohama, koleny a lokty. Nové efektní animace navíc kopírují bojový styl těch nejlepších profesionálních kickboxerů, díky nimž získáte nové způsoby vedení boje a rozdávání ran.  Kromě toho nové animace a fyzika reakcí zajistí, že doslova ucítíte efekt každého čistého zásahu.
 

PLYNULÉ SUBMISE

Nová funkce plynulých submisí je přepracovaným rozšířením stávajícího systému pák a škrcení na zemi s rychlejšími animacemi a absencí miniher. Začátečníci mohou využít systém asistence při boji na zemi, zatímco ostřílení veteráni mohou objevovat široké spektrum dostupných možností. Nové submise probíhají plynuleji a celkově je boj na zemi autentičtější tak, aby bojovníkovi, který dává páku či škrtí, přinášela uspokojující momenty.

ENGINE FROSTBITE

Poprvé v historii poběží série EA SPORTS UFC na enginu Frostbite™, který přináší bezkonkurenční grafická vylepšení pro konzolové hry. Ať už jde o dynamické osvětlení, přepracované věrné zpodobnění postav, realistické prameny vlasů nebo animace oblečení, Frostbite servíruje akci v Octagonu téměř jako ve skutečnosti.

FILMOVÉ OPAKOVAČKY KNOCKOUTŮ

Zásadní vylepšení vizuální stránky UFC jsou nejlépe viditelná v úplně nových a inovativních filmových opakovačkách K.O. Díky výkonu enginu Frotsbite teď hráči mohou zpětně sledovat své rozhodující údery v úžasně věrném podání. Zásluhou vysoce zpomaleného záznamu
s kamerou a osvětlením kinematické úrovně působí záběry úderů ukončujících zápasy podstatně autentičtěji a estetičtěji. Tekoucí krev a pohmožděniny na těle mění devastující knockout v umělecké dílo.

POKROČILÉ VZEZŘENÍ BOJOVNÍKA

Díky enginu Frostbite a výrazným vylepšením osvětlení a vykreslení, které zahrnuje třeba stínování kůže a očí, prameny vlasů, aktualizované somatotypy zápasníků a špičkové animace grimas obličeje, vypadají známí a oblíbení bojovníci tak dobře, jako ještě nikdy dřív.

VIZUÁLNÍ EFEKTY

Vše je o efektu úderu. Zásluhou vylepšené věrnosti se teď každý inkasovaný úder projeví na tváři či těle bojovníka v naprosto autentické podobě, které ve vás vyvolá bolestivou grimasu. Navíc díky novým systémům fyziky tekutin a dalších částic se krev a pot rozstřikují stejně jako při skutečných soubojích v Octagonu.

AUTENTICKÁ UKONČENÍ ZÁPASŮ

Počínaje nově přidaným remízami v off-line i on-line zápasech a konče realistickými vylepšeními ve způsobech, jakým může rozhodčí zastavit boj, aby uchránil zápasníka na zemi před další újmou, nabízí UFC 5 početnější a autentičtější způsoby ukončení soubojů.

NOVÉ HERNÍ KINEMATICKÉ SCÉNY

Charakteristické příchody k ringu, dechberoucí knockouty a vše, co k tomu patří. Frostbite nabízí nové kinematické momenty, u nichž díky úrovni detailů a věrnosti vzezření zápasníků získáte pocit, jako byste byli ve vyprodané aréně. Přepracovaná herní kinematika přináší do UFC 5 zcela novou úroveň vzrušení, autentičnosti a vtažení do hry – od burácejících diváků po kultovní úvody Bruce Buffera.

HERNÍ REŽIMY

FIGHT WEEK

UFC 5 nabízí výrazně bohatší zážitky pro fanoušky UFC a není lepšího příkladu než jsou úplně nové výzvy, funkce a obsah v rámci akcí Fight Week, kde je herní obsah propojen s reálnými událostmi v UFC dosud nebývalým způsobem.

Výzvy Fight Week

V týdnu před nadcházející velkou akcí UFC a také po ní budou mít hráči přístup
k časově omezeným týdenním výzvám. Na nich si mohou odemknout odměny s tematikou daných akcí včetně nových Alter Egos, vytvořených předmětů fiktivních bojovníků, prvků pro přizpůsobení profilu či emotikonů zápasníků.

Fight Picks

Před reálnými zápasy v UFC teď mohou hráči tipovat výsledky hlavního duelu každého PPV.  Hráči jsou na základě svého tipu automaticky nalosováni do jednotlivých žebříčků pro Fight Picks a dostupné jsou i vlastní žebříčky pro přátele. Po skončení akce získají nejlépe umístění hráči mince UFC Coins.

Kontrakty na Fight Week

Prostřednictvím kontraktů na Fight Week mohou hráči získávat denní nabídky
k zápasům proti AI soupeřům s přednastavenými parametry hratelnosti.  Za účast a vítězství mohou získat herní měnu, přičemž obtížnost kontraktů se v průběhu týdne zvyšuje. Souhrn vítězství, porážek a ukončení boje je evidován na záložce kontraktů.

POSTUP A ODMĚNY

Alter Egos

S novými Alter Egos můžete hrát za oblíbené bojovníky s realistickým vzhledem a vlastnostmi v autentických momentech, které určují jejich kariéru (tj. kultovní debut bojovníka v UFC, zisk titulu a podobně). Alter Egos najdete jen v UFC 5.

Punch Card

Hraním se můžete propracovat k zisku předem stanovených odměn v podobě herní měny, prvků k přizpůsobení profilu, vytvořeným předmětům fiktivních bojovníků a Alter Egos. Kromě toho za splnění profilových výzev je možné obdržet zkušenosti zvyšující možnou kapacitu odměn na vaší Punch Card.

ON-LINE REŽIM KARIÉRY

Hráči jej žádali a my odpovídáme. On-line kariéra zahrnuje vytváření zápasů podle úrovně dovednosti, divizní postup a boje o titul napříč čtyřmi divizemi. Hráči mohou v každé divizi soutěžit s různými vytvořenými bojovníky, a předvést tak několik přizpůsobených postav a fiktivních zápasníků.

On-line vývoj bojovníka

Za absolvované zápasy v on-line kariéře získáte body Evolution Points, které lze využít k vylepšení vlastností, pohybů a perků vytvořeného bojovníka. Jakmile hráč dosáhne maximální úrovně bojovníka, stane se tento prestižním, což resetuje jeho vývoj zpět do výchozího bodu. Současně se mu však zvedne limit úrovně a odemkne přístup k dalším pohybům a perkům.

Bonusy k XP

Bonusy k XP zvyšují po omezenou dobu tempo získávání bodů Evolution Points během zápasů v on-line kariéře. Bonusy lze získat jako herní odměny, což hráčům dodá extra motivaci ke vstupu do Oktagonu.

REŽIM KARIÉRY

Kariérní režim má úplně nový úvod. Opět s trenérem Davisem se můžete vydat na cestu kariérou v UFC s novými kinematickými scénami, lokacemi a speciálním zaměřením na vstup do soutěže. Vylepšení tréninkových kempů hráčům umožňuje simulovat tréninkový proces a rychleji dosáhnout maximální kondice a nasazení do zápasů prostřednictvím sparringových cvičení. Součástí sparringových soubojů budou také balíčky s výzvami, za něž hráči získají hodnocení na základě počtu dokončených výzev.

AKCE FIGHT NOW

Obměněný populární režim Fight Now nabízí celou řadu autentických typů zápasů v rámci MMA/UFC jako Main Card, Main Event, Championship, Backyard nebo Kumite.

Herní styly

Hráči si teď mohou ve všech herních režimech přizpůsobit preferované individuální herní styly. Rozhodněte si čistě sami, zda budete chtít hrát režim simulace, která využívá kola v reálném čase, zvýšenou míru poranění a pokles výdrže k napodobení autentického boje nebo mód knockout s „vypnutou“ regeneraci zdraví a možností neomezené výdrže včetně jejich kombinací, případně mód „Stand and Bang“, kde lze bojovat jen rukama.

*Platí podmínky a omezení. Více informací na https://www.ea.com/games/ufc/ufc-5/offer-disclaimers.