Jak se ukázalo na konferenci PlayStation 2013, ambiciózní rozsah ukázek Watch_Dogs dokazuje, že je Ubisoft opět v čele nových technologií a umožňuje vývojářským týmům tvořit nevídané herní zážitky. Watch_Dogs je vyvíjen ve studiu Ubisoft Montreal, s podporou studií v Bukurešti, Paříži, Quebeku a také Reflections studia. Se ziskem více než 83 ocenění a nominací na E3 2012, kde hra byla poprvé oznámena, Watch_Dogs spojuje špičkové technologie a sofistikovaný herní design do realistického prostředí v živém otevřeném světě.
Ve Watch_Dogs zažijí hráči realitu všedního života v dnešní rozsáhle propojené společnosti, kde se jedinci i společnosti neustále vystavují riziku stále vzrůstající závislosti na sítích a nových technologiích.
Hráči převezmou roli Aidena Pearce, samozvaného strážce zákona, který s pomocí svého smartphonu pronikne do Chicagského centrálního operačního systému a může tak kontrolovat téměř celé město. Aiden umí proniknout do všudypřítomných bezpečnostních kamer, stáhnout si osobní údaje pro lokalizaci cíle, ovládat systémy jako jsou semafory nebo veřejná doprava, aby zastavil případné pronásledování a další. Město Chicago je teď jeho zbraní.
„Ubisoft má velkou historii v podpoře nových technologií jedinečnými a kreativními způsoby,“ řekl Yves Guillemot, generální ředitel Ubisoftu. "Výkon a schopnosti na PS4 umožňují, že Watch_Dogs tým dále posouvá hranice toho, co bylo dříve v rámci interaktivní zábavy nemožné."
Watch_Dogs bude dostupný pro PS4 při zahájení jeho prodeje, dále také na PlayStation ® 3, Xbox 360 ®, Wii U a Windows PC.
Pro více informací sledujte náš facebook https://www.facebook.com/ubisoftcze