Prosím, ověřte si pečlivě kompatibilitu vašeho zařízení, zda je v souladu s požadavky na provoz uvedeného i-tec produktu, zejména video výstup (profil Display Port Alt mode), případně možnost nabíjení (Power Delivery). V případě nekompatibility nemusí váš nový produkt i-tec fungovat správně. Detaily o specifikacích vašeho zařízení, resp. USB portu, naleznete v manuálu k vašemu notebooku/tabletu/chytrému telefonu, případně prostřednictvím zákaznické podpory výrobce vašeho zařízení. Pokud si však i po ověření nebudete jisti, zda je vaše zařízení plně kompatibilní, obraťte se na naše technické oddělení, prostřednictvím emailové adresy support@itecproduct.com.
FAQ
Otázka: Můžu použít redukci k převedení signálu z HDMI/Display Port na VGA/DVI port?
Odpověď: Nedoporučujeme používat převodníky z Digitálního signálu (HDMI/Display Port) na Analogový (VGA/DVI) z důvodu technologického omezení Analogových Portů (jejich nízká propustnost), tyto převodníky nemusí být 100% funkční.
Otázka: Mám vaše zařízení a nefunguje přenos obrazu.
Odpověď: Ověřte si, zda vaše zařízení splňuje systémové požadavky. Pokud si nejste jisti, zda váš port USB-C splňuje uvedené požadavky, obraťte se prosím buď na výrobce zařízení nebo na naši technickou podporu: support@itecproduct.com.
Otázka: Jaké jsou požadavky na primární grafické karty pro použití s grafickými chipsety v i-tec grafických adaptérech a dokovacích stanicích?
Odpověď: Grafické chipsety jsou sekundární (další) grafické karty v PC. Pro svou činnost potřebují mít nainstalovanou primární grafickou kartu. Windows 10 a pozdější: V těchto operačních systémech grafický ovladač pracuje jen v závislosti na primárních grafických kartách: Intel, NVidia, ATI/AMD, VIA. Neumí pracovat se SiS nebo Matrox grafickými kartami.
Otázka: Mohu získat podrobnější informace o problémech s USB-C adaptérem?
Odpověď: Jistě, lze se obrátit na naši technickou podporu.