Webové stránky používají cookies. Pokud budete nadále využívat naše služby, předpokládáme, že souhlasíte s jejich používáním.

19. 3. 2020, Nintendo, Tiskové zprávy
 

Máte u svého Nintendo produktu technický problém či závadu, které potřebujete řešit konzultací nebo opravou? Nezoufejte, jsme tu pro vás! Pokud jste produkt zakoupili u jednoho z obchodů, který je momentálně ovlivněn regulacemi vlády (seznam partnerských obchodů naleznete zde), můžete využít služeb našeho servisu.

Jak postupovat?

  • Při problémech Vám pomůžeme situaci vyřešit online, pište prosím na matej.rohr@conquest.cz.
  • Reklamaci můžete zadat přes tuto stránku.
  • Vadná zařízení můžete rovnou posílat do našeho autorizovaného servisu na adresu: ConQuest entertainment a.s. Kolbenova 961/27d Praha 9 198 00

Daný balík musí obsahovat:

  • označení "servis",
  • doklad o nákupu,
  • popis závady,
  • kontaktní údaje (telefonní číslo, e-mail a adresu odesílatele).

Váš problém vyřešíme a navíc produkt pošleme zpět i s dárkem.



E-mailový zpravodaj

Slevy, akce, novinky? Buďte první kdo o nich ví. Zadejte svůj e-mail a nenechte si je ujít.